Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Gizli müştəri araşdırması - xidmət təchizatçıları tərəfindən müəyyən edilməyəcək və gizli müştərin həyata keçirdiyi sorğulardan təşkil edilmiş araşdırmadır.
Marketinq səylərinizi təhlil edinGizli müştəri araşdırması kifayət qədər böyük və uzunmüddətli tədqiqatdır. Bu bizim şirkət rəhbərliyi ilə razılaşmamıza əsasən müəyyən olunur və razılaşma müddəti bitənə qədər davam edir.
Gizli müştəri araşdırmasını iki istiqamət üzrə həyata keçiririk.
Şirkətdaxili araşdırma zamanı problemləri müştərilərdən daha tez görərək onları aradan qaldırmaq üçün təlimat planları hazırlayır, bu problemlərin hər birinin ortaya çıxarılması üçün şirkətin bütün istiqamətləri üzrə araşdırmanı nəzərdə tuturuq. Əldə etdiyimiz nəticələr sizin şirkətinizdə müştəri məmnuniyyətinin artmasına, xidmət və məhsulların inkişaf etdirilməsinə, eyni zamanda işçilərin effektiv işləməsi üçün ehtiyac olan təlimlərin təsbit edilməsinə şərait yaradır. Peşəkar komandamızın apardığı hərtərəfli müşahidələr sizə şirkətinizi inkişaf etdirməyə kömək edəcəkdir.
Rəqiblərin araşdırılması zamanı isə aparılan analiz və tədqiqatlar sizə rəqiblərinizi izləyə bilmək, daikm bazardan xəbərdar olmaq və bazarın ahənginə uyğunlaşa bilmək imkanı yaradır.
Şirkətinizin güclü və zəif tərəflərini bizimlə müəyyən edin!
Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın
Sosial şəbəkələr təkcə əyləncə məkanı deyil, iş imkanları ilə də bol bir yer olaraq qalır. Bəs bu iş imkanlarından necə yararlanmaq olar?
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.