Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
"Müştəri məmnuniyyəti"nin araşdırılması - şirkətləri müştərinin məhsul və xidmətlərin göstərilməsi üzrə hərtərəfli əks əlaqəsi ilə təmin edir.
Marketinq səylərinizi təhlil edinBu proses müştərilərə mütəmadi olaraq qiymət, məhsul və xidmət xüsusiyyətlərindən etibarən bir şirkətin təqdim etdiyi müştəri xidmətinin keyfiyyətinə və tutarlılığına qədər hər şey haqqında filtrsiz və qərəzsiz rəy toplamaq üçün sorğu keçirməyi tələb edir.
Məmnun müştəri davamlı gəlir mənbəyidir. Loyal müştərilər isə davamlı gəlir mənbəyi olmaqla qalmır, həm də digər müştərilərə də sizi tövsiyə edərək sizin üçün yeni kanallar formalaşdırır və yeni məhsullarınızı əldə etməkdə maraqlı olurlar.
Müştəri məmnuniyyətinin keyfiyyət göstəricilərinin ölçülməsi sizə daha yaxşı performans üçün imkan yaradacaqdır. Bu isə daha çox məmnun müştəri əldə etmək və şirkətin gəlirlərinin artması deməkdir. Necə etməli olduğumuzu bilməyimiz və düzgün istiqamətlərə köklənməyimiz kifayətdir.
Keyfiyyətli müştəri sayınızın artırılmasına əminliklə bizə həvalə edə bilərsiniz!
Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.
Sirr deyil ki, müştəri xidməti ölkəmizdə ən çox şikayət olunan sahələrdəndir.⠀ Ümumiyyətlə, müştəri kimdir? Alıcı, xidmət sifarişçisi, sponsor, işəgötürən və sair.⠀ Müştəri varsa, şikayətlər də var. Şikayətlər varsa, onlarla işləmə bacarığınız olmalıdır.⠀