Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
"Müştəri məmnuniyyəti"nin araşdırılması - şirkətləri müştərinin məhsul və xidmətlərin göstərilməsi üzrə hərtərəfli əks əlaqəsi ilə təmin edir.
Marketinq səylərinizi təhlil edinBu proses müştərilərə mütəmadi olaraq qiymət, məhsul və xidmət xüsusiyyətlərindən etibarən bir şirkətin təqdim etdiyi müştəri xidmətinin keyfiyyətinə və tutarlılığına qədər hər şey haqqında filtrsiz və qərəzsiz rəy toplamaq üçün sorğu keçirməyi tələb edir.
Məmnun müştəri davamlı gəlir mənbəyidir. Loyal müştərilər isə davamlı gəlir mənbəyi olmaqla qalmır, həm də digər müştərilərə də sizi tövsiyə edərək sizin üçün yeni kanallar formalaşdırır və yeni məhsullarınızı əldə etməkdə maraqlı olurlar.
Müştəri məmnuniyyətinin keyfiyyət göstəricilərinin ölçülməsi sizə daha yaxşı performans üçün imkan yaradacaqdır. Bu isə daha çox məmnun müştəri əldə etmək və şirkətin gəlirlərinin artması deməkdir. Necə etməli olduğumuzu bilməyimiz və düzgün istiqamətlərə köklənməyimiz kifayətdir.
Keyfiyyətli müştəri sayınızın artırılmasına əminliklə bizə həvalə edə bilərsiniz!
Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın
Pandemiya dünyanın bir çox sənayesinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərərək fəlakətli itkilərə səbəb oldu. Bəzi müəssisələr bu iqtisadi təhlükədən sağ çıxmaq üçün öz əməliyyat modellərini uyğunlaşdırmağı və dəyişməyi öyrənsələr də, digərləri kütləvi yerdəyişmə və pozulmalarla üzləşmiş, bəzilərinin isə tamamilə bağlanmasına səbəb olmuşdur. Pandemiyadan sonrakı dünyada isə nəinki sağ qalan, həm də inkişaf edən sənayelər var.
Ötən ilin bu vaxtlarından kriptovalyutalara sahib olan insanların sayı əvvəlki illərin üçdə biri (+37,8 faiz) qədər artıb. İndi hər 10 internet istifadəçisindən birindən çoxu kriptovalyutanın hansısa formasına sahibdir.