Əlaqə qur

Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.

Təşəkkür edirik

Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq

Kursa qeydiyyat

Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!

Ad, Soyad

Yaş

Email

Əlaqə nömrəsi

Yazılmaq istədiyiniz modul

Təşəkkür edirik

Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq

"Müştəri məmnuniyyəti" araşdırması

"Müştəri məmnuniyyəti"nin araşdırılması - şirkətləri müştərinin məhsul və xidmətlərin göstərilməsi üzrə hərtərəfli əks əlaqəsi ilə təmin edir. 

Marketinq səylərinizi təhlil edin

Bu proses müştərilərə mütəmadi olaraq qiymət, məhsul və xidmət xüsusiyyətlərindən etibarən bir şirkətin təqdim etdiyi müştəri xidmətinin keyfiyyətinə və tutarlılığına qədər hər şey haqqında filtrsiz və qərəzsiz rəy toplamaq üçün sorğu keçirməyi tələb edir.

Məmnun müştəri davamlı gəlir mənbəyidir. Loyal müştərilər isə davamlı gəlir mənbəyi olmaqla qalmır, həm də digər müştərilərə də sizi tövsiyə edərək sizin üçün yeni kanallar formalaşdırır və yeni məhsullarınızı əldə etməkdə maraqlı olurlar.

Müştəri məmnuniyyətinin keyfiyyət göstəricilərinin ölçülməsi sizə daha yaxşı performans üçün imkan yaradacaqdır. Bu isə daha çox məmnun müştəri əldə etmək və şirkətin gəlirlərinin artması deməkdir. Necə etməli olduğumuzu bilməyimiz və düzgün istiqamətlərə köklənməyimiz kifayətdir.

Keyfiyyətli müştəri sayınızın artırılmasına əminliklə bizə həvalə edə bilərsiniz!

Tədqiqatla maraqlanırsınız?

Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın