Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Nabat Talks - kiçik və orta sahibkarlar üçün yeni faydalı əlaqələr qura və bizneslərini təqdim edə biləcəkləri platformadır.
Nabat Talks - kiçik və orta sahibkarlar üçün yeni faydalı əlaqələr qura və bizneslərini təqdim edə biləcəkləri platformadır.
Platformanın mövcud olduğu qısa müddət ərzində biz 500 sahibkarı birləşdirə bildik.
Onların arasında tikinti və memarlıq, təhsil, tibb, turizm, qida, bankçılıq, iaşə, sürətli daşınma, kənd təsərrüfatı, reklam və marketinq, hüquq, logistika, moda, estetika və bir çox digər sahələrin nümayəndələri var.
Üzvlərimiz arasında keçirilən illik sorğunun nəticələri göstərir ki, insanların 99%-i görüşlərimiz zamanı netvorkinq təcrübəsindən razıdırlar.
Nabat Talks ilə digər netvorkinq platformaları arasında fərq nədir?
Formanı doldurduqdan sonra ödəniş səhifəsinə yönləndiriləcəksiniz
Pandemiya dünyanın bir çox sənayesinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərərək fəlakətli itkilərə səbəb oldu. Bəzi müəssisələr bu iqtisadi təhlükədən sağ çıxmaq üçün öz əməliyyat modellərini uyğunlaşdırmağı və dəyişməyi öyrənsələr də, digərləri kütləvi yerdəyişmə və pozulmalarla üzləşmiş, bəzilərinin isə tamamilə bağlanmasına səbəb olmuşdur. Pandemiyadan sonrakı dünyada isə nəinki sağ qalan, həm də inkişaf edən sənayelər var.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.