Связаться

Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.

Спасибо

Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время

Запись на курс

Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!

Имя, Фамилия

Возраст

Email

Контактный номер

Модуль для записи

Спасибо

Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время

Исследование удовлетворенности клиентов

"Müştəri məmnuniyyəti"nin araşdırılması - şirkətləri müştərinin məhsul və xidmətlərin göstərilməsi üzrə hərtərəfli əks əlaqəsi ilə təmin edir. 

Анализируйте свои маркетинговые активности

Bu proses müştərilərə mütəmadi olaraq qiymət, məhsul və xidmət xüsusiyyətlərindən etibarən bir şirkətin təqdim etdiyi müştəri xidmətinin keyfiyyətinə və tutarlılığına qədər hər şey haqqında filtrsiz və qərəzsiz rəy toplamaq üçün sorğu keçirməyi tələb edir.

Məmnun müştəri davamlı gəlir mənbəyidir. Loyal müştərilər isə davamlı gəlir mənbəyi olmaqla qalmır, həm də digər müştərilərə də sizi tövsiyə edərək sizin üçün yeni kanallar formalaşdırır və yeni məhsullarınızı əldə etməkdə maraqlı olurlar.

Müştəri məmnuniyyətinin keyfiyyət göstəricilərinin ölçülməsi sizə daha yaxşı performans üçün imkan yaradacaqdır. Bu isə daha çox məmnun müştəri əldə etmək və şirkətin gəlirlərinin artması deməkdir. Necə etməli olduğumuzu bilməyimiz və düzgün istiqamətlərə köklənməyimiz kifayətdir.

Keyfiyyətli müştəri sayınızın artırılmasına əminliklə bizə həvalə edə bilərsiniz!

Are you interested in the research?

Contact us for detailed information