Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
İlk növbədə müştəri narazılığını bildirirsə, səhvinizi inkar etməyin. Yaranan problemin həmkarınızın/müdirinizin/pis havanın/hər hansı xüsusi vəziyyətin ucbatından olması da müştəriyə maraqlı deyil. Problemin səbəbini izah etməkdənsə, onun çözülməsini təmin edin.⠀
Müştərinin sualına "Bilmirəm", "mənim işim deyil", "heç nə etmək mümkün deyil" kimi cavablar verməyin. Əmin olmalısınız ki, sonda müştəri sizdən razı getdi.
Müştəriyə heç vaxt hörmətsiz yanaşmayın. Məsələn, bəzi özünü "cool" sayan insanlar ekspert təəssüratı yaratmaq üçün müştəriyə "bacarıqsız", "məsuliyyətsiz" deməyi borc bilirlər. Siz müştərini tənqid etməli deyil, ona həll yollarını təklif etməlisiniz.
Müştəri ilə ünsiyyət qurarkən bunları etmək olmaz:
Müştərilərə əzab verən daxili qaydalar tərtib edərək müştəriləri bu qaydalara riayət etməyə məcbur etmək
Müştəri ilə təkəbbürlü danışmaq
Yeni məhsulun/ xidmətin gəldiyini xəbər vermək üçün müştəriyə narahatedici zənglər etmək
Müştəri ilə əlaqədə təcrübəli, nəzakətli insan olmalıdır, əks halda biznesə qoyulan minlərlə, milyonlarla sərmayə göz qırpımında məhv ola bilər.⠀Odur ki, müştərilərinizi bərk-bərk qoruyun, müştəriyönümlü biznes olmaq üçün böyük addımlar atın!
Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın
Sirr deyil ki, müştəri xidməti ölkəmizdə ən çox şikayət olunan sahələrdəndir.⠀ Ümumiyyətlə, müştəri kimdir? Alıcı, xidmət sifarişçisi, sponsor, işəgötürən və sair.⠀ Müştəri varsa, şikayətlər də var. Şikayətlər varsa, onlarla işləmə bacarığınız olmalıdır.⠀
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.