Əlaqə qur

Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.

Təşəkkür edirik

Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq

Kursa qeydiyyat

Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!

Ad, Soyad

Yaş

Email

Əlaqə nömrəsi

Yazılmaq istədiyiniz modul

Təşəkkür edirik

Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq

Müştəri ilə necə rəftar etmək olmaz?

İlk növbədə müştəri narazılığını bildirirsə, səhvinizi inkar etməyin. Yaranan problemin həmkarınızın/müdirinizin/pis havanın/hər hansı xüsusi vəziyyətin ucbatından olması da müştəriyə maraqlı deyil. Problemin səbəbini izah etməkdənsə, onun çözülməsini təmin edin.⠀

Müştərinin sualına "Bilmirəm", "mənim işim deyil", "heç nə etmək mümkün deyil" kimi cavablar verməyin. Əmin olmalısınız ki, sonda müştəri sizdən razı getdi.

Müştəriyə heç vaxt hörmətsiz yanaşmayın. Məsələn, bəzi özünü "cool" sayan insanlar ekspert təəssüratı yaratmaq üçün müştəriyə "bacarıqsız", "məsuliyyətsiz" deməyi borc bilirlər. Siz müştərini tənqid etməli deyil, ona həll yollarını təklif etməlisiniz.

Müştəri ilə ünsiyyət qurarkən bunları etmək olmaz:

  • "Biz 4 dəqiqədən sonra açılırıq" deyə qapını müştərinin üzünə bağlamaq
  • Müştəriyə qüsurlu məhsul/ xidmət satdığınız halda günahı qəbul etməyib müştəri ilə mübahisə aparmaq
  • Qüsurlu məhsul/ xidmətin pulunu müştəridən almaq
  • Müştərilərə əzab verən daxili qaydalar tərtib edərək müştəriləri bu qaydalara riayət etməyə məcbur etmək

  • Müştəri ilə təkəbbürlü danışmaq

  • Yeni məhsulun/ xidmətin gəldiyini xəbər vermək üçün müştəriyə narahatedici zənglər etmək

Müştəri ilə əlaqədə təcrübəli, nəzakətli insan olmalıdır, əks halda biznesə qoyulan minlərlə, milyonlarla sərmayə göz qırpımında məhv ola bilər.⠀Odur ki, müştərilərinizi bərk-bərk qoruyun, müştəriyönümlü biznes olmaq üçün böyük addımlar atın!

Əməkdaşlıq ilə maraqlanırsınız?

Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın

Bloq
Komandanızı motivasiya etməyin beş yolu.

Motivasiyalı komandaya sahib olmaq biznesinizin uğurunun vacib hissəsidir. Biznesiniz yalnız o halda inkişaf edə bilər ki, hər gün öz vizyonunuzu həyata keçirmək üçün etibar etdiyiniz insanlar öz üzərinə düşəni düzgün və həvəslə yerinə yetirsinlər. Komandanızı motivasiya etməyin beş əsas şərti biznesiniz üçün aydın məqsədlər qoymaq və onları komanda üzvlərinə çatdırmaq, komandanızla daimi ünsiyyəti təşviq etmək, komanda işinə cəlb etmək, kollegial və mehriban ofis mühitini formalaşdırmaq və işçilərinizin dəyərli olduqlarını hiss etməsi üçün müsbət rəy təmin etməkdir.

Biznesiniz üçün istifadə edə biləcəyiniz 12 Elektron Ticarət Strategiyası

Elektron ticarət mobil proqramlar və internet kimi elektron vasitələrlə məhsulların alınması və satışı prosesidir. Son illər ərzində e-ticarət populyarlıq baxımından əhəmiyyətli dərəcədə artdı və mağazaları əvəz etməyə başladı. Elektron ticarət müştərilərə coğrafi maneələri dəf etməyə və onlara istənilən vaxt istənilən yerdən məhsul almağa imkan yaradır. Elektron ticarət biznesinizə marketinq imkanlarından məhsul çeşidlərinizin artırılmasına və daha çox satış yaratmağa qədər bir sıra imkanlar təklif edir. Optimallaşdırılmış və yaxşı inkişaf etmiş veb-sayt ilə siz nəinki bu məqsədlərə nail ola bilə, həm də müştərilərinizə gecə-gündüz rahat xidmət təklif edə bilərsiniz.