Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Sosial Media Marketinqinin iki fərqli istiqamətini birləşdirən “One-Two Blog” kursu ən asan, anlaşılan, əlçatan alətlər vasitəsilə səhifənizin düzgün idarə edilməsini sizə öyrədəcək! Azərbaycanda bir yenilik olan “One-Two Blog” kursu sizi mobil fotoqrafiya və videoqrafiya aləmi ilə tanış edəcək, ölkəmizdə ən çox istifadə olunan sosial media platformalarında iş mexanizmlərini öyrədəcək, hər iştirakçıya məhz ona lazım olanı verəcək! Kurs Azərbaycan dilində tədris olunur.
Marketinq səylərinizi təhlil edinKreativ modulda nələri öyrənəcəksiniz?
• Mobil telefon vasitəsilə gözəl foto və videoları necə çəkmək olar?
• Diafraqma, ISO, fokus və ekspozisiya nədir və necə quraşdırılır?
• İşıq, rənglər və kontrastı necə düzgün istifadə edək?
• Kadrın quruluşu, süjet və kompozisiya
• Storytelling, Sparklines, Reversiya və digər süjet xətləri
• Məhsulun foto və video çəkilişi
• Portret çəkilişi
• Studioda və havada çəkiliş
• Foto və video montaj
İdarəetmə modulunda nələri öyrənəcəksiniz?
• Dünya sosial media trendləri
• Kontentin növləri: backstage, siyahı, rəy, sual-cavab, oyunlar və kontent planın tərtib edilməsi
• Copywriting – mətnlərin düzgün yazılışı
• İnstagram, Youtube, Facebook və Tiktok ilə tanışlıq
• Ödənişli və ödənişsiz təşviqat növləri. Monetizasiya
• Analitika alətləri
• Müştəri ilə ünsiyyətin düzgün qurulması
Kursda yerini bir toxunuş ilə rezerv et.
Sirr deyil ki, müştəri xidməti ölkəmizdə ən çox şikayət olunan sahələrdəndir.⠀ Ümumiyyətlə, müştəri kimdir? Alıcı, xidmət sifarişçisi, sponsor, işəgötürən və sair.⠀ Müştəri varsa, şikayətlər də var. Şikayətlər varsa, onlarla işləmə bacarığınız olmalıdır.⠀
Pandemiya dünyanın bir çox sənayesinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərərək fəlakətli itkilərə səbəb oldu. Bəzi müəssisələr bu iqtisadi təhlükədən sağ çıxmaq üçün öz əməliyyat modellərini uyğunlaşdırmağı və dəyişməyi öyrənsələr də, digərləri kütləvi yerdəyişmə və pozulmalarla üzləşmiş, bəzilərinin isə tamamilə bağlanmasına səbəb olmuşdur. Pandemiyadan sonrakı dünyada isə nəinki sağ qalan, həm də inkişaf edən sənayelər var.