Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Sosial Media Marketinqinin iki fərqli istiqamətini birləşdirən “One-Two Blog” kursu ən asan, anlaşılan, əlçatan alətlər vasitəsilə səhifənizin düzgün idarə edilməsini sizə öyrədəcək! Azərbaycanda bir yenilik olan “One-Two Blog” kursu sizi mobil fotoqrafiya və videoqrafiya aləmi ilə tanış edəcək, ölkəmizdə ən çox istifadə olunan sosial media platformalarında iş mexanizmlərini öyrədəcək, hər iştirakçıya məhz ona lazım olanı verəcək! Kurs Azərbaycan dilində tədris olunur.
Marketinq səylərinizi təhlil edinKreativ modulda nələri öyrənəcəksiniz?
• Mobil telefon vasitəsilə gözəl foto və videoları necə çəkmək olar?
• Diafraqma, ISO, fokus və ekspozisiya nədir və necə quraşdırılır?
• İşıq, rənglər və kontrastı necə düzgün istifadə edək?
• Kadrın quruluşu, süjet və kompozisiya
• Storytelling, Sparklines, Reversiya və digər süjet xətləri
• Məhsulun foto və video çəkilişi
• Portret çəkilişi
• Studioda və havada çəkiliş
• Foto və video montaj
İdarəetmə modulunda nələri öyrənəcəksiniz?
• Dünya sosial media trendləri
• Kontentin növləri: backstage, siyahı, rəy, sual-cavab, oyunlar və kontent planın tərtib edilməsi
• Copywriting – mətnlərin düzgün yazılışı
• İnstagram, Youtube, Facebook və Tiktok ilə tanışlıq
• Ödənişli və ödənişsiz təşviqat növləri. Monetizasiya
• Analitika alətləri
• Müştəri ilə ünsiyyətin düzgün qurulması
Kursda yerini bir toxunuş ilə rezerv et.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.
Ötən ilin bu vaxtlarından kriptovalyutalara sahib olan insanların sayı əvvəlki illərin üçdə biri (+37,8 faiz) qədər artıb. İndi hər 10 internet istifadəçisindən birindən çoxu kriptovalyutanın hansısa formasına sahibdir.