Layihənizi, fikirinizi sizinlə müzakirə etməkdən və ya sadəcə ürəkdən söhbət etməkdən həmişə məmnunuq.
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
Alpha-Omega Marketing Məktəbinin sənin üçün yaratdığı yeni bilik və bacarıqlara doğru addım at!
Forma uğurla göndərildi, qısa müddətdə sizinlə əlaqə quracağıq
"Brendin tanınması" araşdırması - istehlakçıların bir marka və məhsul ilə nə dərəcə tanış olduqlarını ölçür. Brendinizin bazardakı mövqeyini anlamaqla yeni məhsulların təqdimatını asanlaşdıra, marketinq təşəbbüslərini və satış imkanlarını artıra bilərsiniz.
Marketinq səylərinizi təhlil edinBazarda olan boşluqların düzgün seçilməsi və ona uyğun məhsul və xidmətlərin təklif edilməsi sizin biznesinizin mənfəətliliyini artırmağın ən başlıca yoludur.
Bəs bazara təqdim etdiyimiz brend haqqında biz nələri bilməliyik və müştəri gözləntilərini necə tənzimləməliyik?
Brendin tanınması sizin düzgün hədəf auditoriyasına fokuslanmağınızdan və reklamı düzgün aparmağınızdan qaynaqlanır. İstədiyiniz nəticəni əldə etmək üçün seçdiyiniz kütlə və o kütləyə çıxış üçün seçilən kanallar əhəmiyyətli rol oynayır. Odur ki, bu məqamda peşəkar və səriştəli komanda ilə çalışmaq ən kiçiyindən ən böyüyünə bütün səhvlərin qarşısını almağa əsas vasitədir. Etidiyiniz ən kiçik səhv sizin brendin imicini zədələyə və kütlə tərəfindən ona inamı azalda bilər.
Eyni zamanda brendin tanınması üçün əlaqələnmiş qurum və şəxslər də burada böyük rol oynayır. Düzgün seçilmiş şəxslər şirkətiniz və brendiniz haqqında insanlarda təəssürat yaradır. İlkin təəssürat isə önəmlidir. Bazara yeni daxil olmağa çalışan, yaxud hər hansı mövqe tutmağa çalışan şirkətlər üçün bu məqamda maksimum həssas yanaşma vacibdir. Gəlirlərin artırılması səmimi, brendinizi və xidmətinizi sevən müştərilərdən birbaşa asılıdır.
Geniş və keyfiyyətli çevrəmizlə brendinizin və reklamlarınızın istədiyiniz nəticə və gəlirlərə çatması üçün qüsursuz təqdimatını təmin edirik!
Ətraflı məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.
Pinterest yeni məhsul və xidmətlər kəşf etmək istəyən istehlakçılar üçün ən populyar sosial media platformalarından biri olsa da, əksər brendlər platformanı strategiyalarına daxil etmirlər.