Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Наши исследовательские услуги помогают компаниям определять возможности роста, лучше понимать клиентов и отрасль в целом и принимать новые стратегические решения. Наши исследовательские услуги охватывают качественные, количественные и гибридные методы исследований. Мы специализируемся на маркетинговых, продуктовых исследованиях, исследовании удовлетворенности клиентов, а также исследованиях UX / UI.
Bazar araşdırması - məhsulunuzun və ya xidmətinizin müştərilər tərəfindən nə qədər tələbatlı və uğurlu olacağını və ya olduğunu müəyyənləşdirmək üçün müştəri profilləri, hədəf auditoriyası, şirkət, rəqiblər, bazar və xarici mühit haqqında aparılan araşdırmadır.
Məhsul araşdırması – marketinq araşdırmaları sırasında ən iri və çoxşaxəli araşdırmalarından biridir. Bu növ araşdırma sahəsində tətbiq olunan həllər həm tədqiqat mövzusu, həm də istifadə olunan metodlar baxımından fərqlənir.Məhsul araşdırması adətən məhsulun bazara çıxmasından öncə aparılır və sifarişçiyə satışların uğurlu aparılması üçün müxtəlif alətləri təqdim edir.
"Müştəri məmnuniyyəti"nin araşdırılması - şirkətləri müştərinin məhsul və xidmətlərin göstərilməsi üzrə hərtərəfli əks əlaqəsi ilə təmin edir.
"Brendin tanınması" araşdırması - istehlakçıların bir marka və məhsul ilə nə dərəcə tanış olduqlarını ölçür. Brendinizin bazardakı mövqeyini anlamaqla yeni məhsulların təqdimatını asanlaşdıra, marketinq təşəbbüslərini və satış imkanlarını artıra bilərsiniz.
Gizli müştəri araşdırması - xidmət təchizatçıları tərəfindən müəyyən edilməyəcək və gizli müştərin həyata keçirdiyi sorğulardan təşkil edilmiş araşdırmadır.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.
Социальные сети - это место не только для развлечений, но и кладезь возможностей для бизнеса. Но как же воспользоваться этими возможностями?