Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Gizli müştəri araşdırması - xidmət təchizatçıları tərəfindən müəyyən edilməyəcək və gizli müştərin həyata keçirdiyi sorğulardan təşkil edilmiş araşdırmadır.
Анализируйте свои маркетинговые активностиGizli müştəri araşdırması kifayət qədər böyük və uzunmüddətli tədqiqatdır. Bu bizim şirkət rəhbərliyi ilə razılaşmamıza əsasən müəyyən olunur və razılaşma müddəti bitənə qədər davam edir.
Gizli müştəri araşdırmasını iki istiqamət üzrə həyata keçiririk.
Şirkətdaxili araşdırma zamanı problemləri müştərilərdən daha tez görərək onları aradan qaldırmaq üçün təlimat planları hazırlayır, bu problemlərin hər birinin ortaya çıxarılması üçün şirkətin bütün istiqamətləri üzrə araşdırmanı nəzərdə tuturuq. Əldə etdiyimiz nəticələr sizin şirkətinizdə müştəri məmnuniyyətinin artmasına, xidmət və məhsulların inkişaf etdirilməsinə, eyni zamanda işçilərin effektiv işləməsi üçün ehtiyac olan təlimlərin təsbit edilməsinə şərait yaradır. Peşəkar komandamızın apardığı hərtərəfli müşahidələr sizə şirkətinizi inkişaf etdirməyə kömək edəcəkdir.
Rəqiblərin araşdırılması zamanı isə aparılan analiz və tədqiqatlar sizə rəqiblərinizi izləyə bilmək, daikm bazardan xəbərdar olmaq və bazarın ahənginə uyğunlaşa bilmək imkanı yaradır.
Şirkətinizin güclü və zəif tərəflərini bizimlə müəyyən edin!
Contact us for detailed information
Ни для кого не секрет, что обслуживание клиентов - одна из самых хромающих сфер в нашей стране. Собственно, а кто является клиетом? Покупатель, заказчик услуги, спонсор, работодатель и т. д. ⠀ Если у вас есть клиенты, значит есть и недовольства. А если есть недовольства, вы можете и должны с ними работать!
Pinterest yeni məhsul və xidmətlər kəşf etmək istəyən istehlakçılar üçün ən populyar sosial media platformalarından biri olsa da, əksər brendlər platformanı strategiyalarına daxil etmirlər.