Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Gizli müştəri araşdırması - xidmət təchizatçıları tərəfindən müəyyən edilməyəcək və gizli müştərin həyata keçirdiyi sorğulardan təşkil edilmiş araşdırmadır.
Анализируйте свои маркетинговые активностиGizli müştəri araşdırması kifayət qədər böyük və uzunmüddətli tədqiqatdır. Bu bizim şirkət rəhbərliyi ilə razılaşmamıza əsasən müəyyən olunur və razılaşma müddəti bitənə qədər davam edir.
Gizli müştəri araşdırmasını iki istiqamət üzrə həyata keçiririk.
Şirkətdaxili araşdırma zamanı problemləri müştərilərdən daha tez görərək onları aradan qaldırmaq üçün təlimat planları hazırlayır, bu problemlərin hər birinin ortaya çıxarılması üçün şirkətin bütün istiqamətləri üzrə araşdırmanı nəzərdə tuturuq. Əldə etdiyimiz nəticələr sizin şirkətinizdə müştəri məmnuniyyətinin artmasına, xidmət və məhsulların inkişaf etdirilməsinə, eyni zamanda işçilərin effektiv işləməsi üçün ehtiyac olan təlimlərin təsbit edilməsinə şərait yaradır. Peşəkar komandamızın apardığı hərtərəfli müşahidələr sizə şirkətinizi inkişaf etdirməyə kömək edəcəkdir.
Rəqiblərin araşdırılması zamanı isə aparılan analiz və tədqiqatlar sizə rəqiblərinizi izləyə bilmək, daikm bazardan xəbərdar olmaq və bazarın ahənginə uyğunlaşa bilmək imkanı yaradır.
Şirkətinizin güclü və zəif tərəflərini bizimlə müəyyən edin!
Contact us for detailed information
Onlayn və ənənəvi kanalların istifadəsində sürətli dəyişikliklər brendin tanınmasını, kəşfini artırmaq üçün də yeni üsullar tələb edir.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.