Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Наши исследовательские услуги помогают компаниям определять возможности роста, лучше понимать клиентов и отрасль в целом и принимать новые стратегические решения. Наши исследовательские услуги охватывают качественные, количественные и гибридные методы исследований. Мы специализируемся на маркетинговых, продуктовых исследованиях, исследовании удовлетворенности клиентов, а также исследованиях UX / UI.
Маркетинговые исследования — это изучение профилей клиентов, целевой аудитории, компании, конкурентов, рынка и внешней среды для определения того, насколько ваш продукт или услуга будет востребована и успешна у клиентов.
Исследование продукта — один из самых крупных и разнообразных видов маркетинговых исследований. Решения, применяемые в области данного вида исследований, различаются как по тематике исследования, так и по используемым методам. Исследование товара обычно проводится до его вывода на рынок и предоставляет заказчику различные инструменты для успешных продаж.
Исследование «Удовлетворенность клиентов» - предоставляет компаниям исчерпывающую информацию о продуктах и услугах.
"Brendin tanınması" araşdırması - istehlakçıların bir marka və məhsul ilə nə dərəcə tanış olduqlarını ölçür. Brendinizin bazardakı mövqeyini anlamaqla yeni məhsulların təqdimatını asanlaşdıra, marketinq təşəbbüslərini və satış imkanlarını artıra bilərsiniz.
Gizli müştəri araşdırması - xidmət təchizatçıları tərəfindən müəyyən edilməyəcək və gizli müştərin həyata keçirdiyi sorğulardan təşkil edilmiş araşdırmadır.
Elektron ticarət mobil proqramlar və internet kimi elektron vasitələrlə məhsulların alınması və satışı prosesidir. Son illər ərzində e-ticarət populyarlıq baxımından əhəmiyyətli dərəcədə artdı və mağazaları əvəz etməyə başladı. Elektron ticarət müştərilərə coğrafi maneələri dəf etməyə və onlara istənilən vaxt istənilən yerdən məhsul almağa imkan yaradır. Elektron ticarət biznesinizə marketinq imkanlarından məhsul çeşidlərinizin artırılmasına və daha çox satış yaratmağa qədər bir sıra imkanlar təklif edir. Optimallaşdırılmış və yaxşı inkişaf etmiş veb-sayt ilə siz nəinki bu məqsədlərə nail ola bilə, həm də müştərilərinizə gecə-gündüz rahat xidmət təklif edə bilərsiniz.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.