We are always happy to discuss with you your project, idea, or just have a heart-to-heart talk.
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Take a step towards new knowledge and skills that Alpha-Omega Marketing School is opening to you!
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
When a customer raises a complaint, avoid denying your mistake or trying to explain why the problem occurred. Instead, focus on finding a solution to the issue at hand.
Never respond to a customer's question with "I don't know," "it's not my business," or "nothing can be done." It's crucial to ensure that the customer is satisfied with the outcome of the interaction.
Under no circumstances should you disrespect a customer. For instance, don't call them "incompetent" or "irresponsible" in an attempt to appear knowledgeable. Instead, provide solutions without criticizing the customer.
When interacting with a customer, avoid the following:
Having an experienced and courteous person handling customer interactions is essential. Failure to do so can result in the loss of significant investments. Therefore, it's crucial to prioritize customer satisfaction and take significant steps to become a customer-oriented business.
Contact us for detailed information
Pinterest yeni məhsul və xidmətlər kəşf etmək istəyən istehlakçılar üçün ən populyar sosial media platformalarından biri olsa da, əksər brendlər platformanı strategiyalarına daxil etmirlər.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.