We are always happy to discuss with you your project, idea, or just have a heart-to-heart talk.
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Take a step towards new knowledge and skills that Alpha-Omega Marketing School is opening to you!
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
When a customer raises a complaint, avoid denying your mistake or trying to explain why the problem occurred. Instead, focus on finding a solution to the issue at hand.
Never respond to a customer's question with "I don't know," "it's not my business," or "nothing can be done." It's crucial to ensure that the customer is satisfied with the outcome of the interaction.
Under no circumstances should you disrespect a customer. For instance, don't call them "incompetent" or "irresponsible" in an attempt to appear knowledgeable. Instead, provide solutions without criticizing the customer.
When interacting with a customer, avoid the following:
Having an experienced and courteous person handling customer interactions is essential. Failure to do so can result in the loss of significant investments. Therefore, it's crucial to prioritize customer satisfaction and take significant steps to become a customer-oriented business.
Contact us for detailed information
Elektron ticarət mobil proqramlar və internet kimi elektron vasitələrlə məhsulların alınması və satışı prosesidir. Son illər ərzində e-ticarət populyarlıq baxımından əhəmiyyətli dərəcədə artdı və mağazaları əvəz etməyə başladı. Elektron ticarət müştərilərə coğrafi maneələri dəf etməyə və onlara istənilən vaxt istənilən yerdən məhsul almağa imkan yaradır. Elektron ticarət biznesinizə marketinq imkanlarından məhsul çeşidlərinizin artırılmasına və daha çox satış yaratmağa qədər bir sıra imkanlar təklif edir. Optimallaşdırılmış və yaxşı inkişaf etmiş veb-sayt ilə siz nəinki bu məqsədlərə nail ola bilə, həm də müştərilərinizə gecə-gündüz rahat xidmət təklif edə bilərsiniz.
Sirr deyil ki, müştəri xidməti ölkəmizdə ən çox şikayət olunan sahələrdəndir.⠀ Ümumiyyətlə, müştəri kimdir? Alıcı, xidmət sifarişçisi, sponsor, işəgötürən və sair.⠀ Müştəri varsa, şikayətlər də var. Şikayətlər varsa, onlarla işləmə bacarığınız olmalıdır.⠀