Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
"Brendin tanınması" araşdırması - istehlakçıların bir marka və məhsul ilə nə dərəcə tanış olduqlarını ölçür. Brendinizin bazardakı mövqeyini anlamaqla yeni məhsulların təqdimatını asanlaşdıra, marketinq təşəbbüslərini və satış imkanlarını artıra bilərsiniz.
Анализируйте свои маркетинговые активностиBazarda olan boşluqların düzgün seçilməsi və ona uyğun məhsul və xidmətlərin təklif edilməsi sizin biznesinizin mənfəətliliyini artırmağın ən başlıca yoludur.
Bəs bazara təqdim etdiyimiz brend haqqında biz nələri bilməliyik və müştəri gözləntilərini necə tənzimləməliyik?
Brendin tanınması sizin düzgün hədəf auditoriyasına fokuslanmağınızdan və reklamı düzgün aparmağınızdan qaynaqlanır. İstədiyiniz nəticəni əldə etmək üçün seçdiyiniz kütlə və o kütləyə çıxış üçün seçilən kanallar əhəmiyyətli rol oynayır. Odur ki, bu məqamda peşəkar və səriştəli komanda ilə çalışmaq ən kiçiyindən ən böyüyünə bütün səhvlərin qarşısını almağa əsas vasitədir. Etidiyiniz ən kiçik səhv sizin brendin imicini zədələyə və kütlə tərəfindən ona inamı azalda bilər.
Eyni zamanda brendin tanınması üçün əlaqələnmiş qurum və şəxslər də burada böyük rol oynayır. Düzgün seçilmiş şəxslər şirkətiniz və brendiniz haqqında insanlarda təəssürat yaradır. İlkin təəssürat isə önəmlidir. Bazara yeni daxil olmağa çalışan, yaxud hər hansı mövqe tutmağa çalışan şirkətlər üçün bu məqamda maksimum həssas yanaşma vacibdir. Gəlirlərin artırılması səmimi, brendinizi və xidmətinizi sevən müştərilərdən birbaşa asılıdır.
Geniş və keyfiyyətli çevrəmizlə brendinizin və reklamlarınızın istədiyiniz nəticə və gəlirlərə çatması üçün qüsursuz təqdimatını təmin edirik!
Contact us for detailed information
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.
Социальные сети - это место не только для развлечений, но и кладезь возможностей для бизнеса. Но как же воспользоваться этими возможностями?