Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
За последние несколько лет мы стали свидетелями перехода бизнес-организаций от конкурентной рабочей среды к рабочим местам, где сотрудничество между сотрудниками является основой успеха. В рамках этих изменений все больше и больше компаний регулярно проводят мероприятия по формированию команды.
Анализируйте свои маркетинговые активности"Timbildinq" fəaliyyətlərinə nə üçün ehtiyac var?
"Timbildinq" necə olmalıdır?
Təcrübədə fəaliyyət növünə görə bölünmə ən çox istifadə olunanlardandır.
Biz yaradıcı, ekstremal, idman, intellektual, psixoloji, sosial və s. qruplarda onları təsnifləndirə bilərik.
Tədbirin formatına əsaslanan təsnifat da var ki , bu çərçivədə "timbildinq" in iki növü var.
Adət edilən "Oflayn timbildinq"- komandanın açıq havada zaman keçirməsi, idman mərkəzinə getməsi və ya təlimçi ilə görüşmək üçün konfrans zalına toplaşmasıdır.
Son bir neçə illər ərzində fəal şəkildə istifadə olunan "Onlayn timbildinq"- Koronavirus pandemiyası zamanı bir çox şirkət və müəssisələrin uzaqdan işləmə rejiminə başlaması ilə oyun simulyasiyaları və stolüstü oyunlar da onlayn formata keçirildi.
Alpha-Omega tərəfindən böyük şirkətlərin işçiləri üçün davamlı olaraq keçirilən bəzi oyunlar bunlardır:
Birlik üçün açıq hava oyunları
"Mim"
Vaxt: 20 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 4 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Aparıcı müəyyən sayda müxtəlif əşyalar hazırlayır və ardıcıllıqla onlardan birini iştirakçıların hər biri ilə tanış edir. Oyunçular növbə ilə söz demədən başqalarına bu əşyanın gündəlik həyatda necə istifadə edildiyini izah edirlər. Qeyri-standart istifadə nümunəsi ilə çıxış etmək vacibdir ki, başqaları, həqiqətən də, tapmaqda əziyyət çəksinlər. Ən çox əşyanı təxmin edən qalib gəlir.
Oyun sizin yaradıcılıq bacarıqlarınızı və yaradıcı yanaşmanızı işə salır, həmçinin sizə həmkarlarınızın pantomimalarına və fərqli izahlarına gülüb əylənmək imkanı verir.
"Boru kəməri"
Vaxt: 20 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 5 nəfərdən 10 nəfərə qədər bir neçə komanda
Qaydalar: İştirakçılar bərabər şəkildə komandalara bölünür. Lider oyunun keçiriləcəyi marşrutu təyin edir. Hər bir komandanın vəzifəsi boru kəmərini təşkil edən xüsusi çubuqlardan istifadə edərək topu A nöqtəsindən B nöqtəsinə daşımaqdır.
Hər bir oyunçuya bir çubuq verilir. İştirakçılar sıraya düzülür, lider vaxtı başladır və topu başlama nöqtəsinə qoyur. Top hərəkət edərkən ilk oyunçu onu tutmaq və topun düşməsinin qarşısını almaq üçün xəttin sonuna vaxtında çatmalıdır. Topu yerə düşmədən və ya əlləri ilə toxunmadan ən sürətli şəkildə daşımağı bacaran komanda qalib gəlir.
"Növbə"
Vaxt: 20 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 5 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Aparıcı iştirakçıların gözlərini bağlayır. Sonra onların hər birinə yaxınlaşır və əlinə müəyyən nömrələr yapışdırır. Bütün oyunçular öz nömrələrini aldıqdan sonra aparıcı oyuna başlama işarəsini verir. Yarışmaçıların edəcəyi danışmadan sıraya düzülməkdir. Hər bir iştirakçı nömrəsinə uyğun olaraq öz yerini tutmalıdır.
Bu komanda oyununda iştirakçı sayı çox olarsa, bir neçə komanda yarada və sürət yarışları təşkil edə bilərsiniz.
"Düyün"
Vaxt: 10 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 5 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Oyunçular iki komandaya bölünür. Hər birinə uzun bir ip verilir. Liderin işarəsi ilə oyunçular iplərinə müxtəlif düyünlər bağlamağa başlayırlar. Növbəti işarədən sonra komandalar ipləri dəyişdirir və rəqiblərinin bağladıqları düyünləri açmağa başlayırlar. Qələbə tapşırığı daha tez yerinə yetirənlərə verilir.
"Tırtıl"
Vaxt: 15 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 5 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Komanda iştirakçıları bir-birinin ardınca bir cərgədə dayanır, eyni istiqamətə gedirlər. İştirakçılar əllərində kəndir tuturlar, sonuncu adamdan başqa hər kəsin gözləri bağlıdır. Bu zaman lider cərgədə sonuncu dayanan oyunçunun görə biləcəyi istiqamətdə müəyyən bir obyekti gizlədir. Komandanın vəzifəsi "quyruğ"un göstərişlərinə əməl edərək gizli obyekti tapmaqdır.
Daha da çətinləşdirmək üçün oyun zamanı iştirakçıların danışmasını qadağan edə bilərsiniz. Başlamazdan əvvəl aparıcı oyunçulara bir dəqiqə vaxt verə bilər ki, komanda arasında ünsiyyət üçün ortaq işarələr, sözlər tapsınlar. Əgər iştirakçıların sayı çox olarsa, siz bir neçə komandaya bölünüb “Tırtıl” oynaya bilərsiniz.
Qapalı məkanlar üçün "timbildinq" oyunları
"Puzzle və danışıqlar"
Vaxt: 1-2 saat.
Oyunçuların sayı: 3-4 kiçik qrup və ya daha çox.
Qaydalar: İştirakçılar eyni sayda oyunçu ilə ən azı 3 kiçik komandaya bölünür. Hər komanda bərabər sayda hissəsi olan bir pazl alır. Məqsəd pazlı rəqiblərinizdən daha sürətli başa çatdırmaqdır.
Maraqlıdır ki, hər bir mozaikanın hissələri qarışıqdır və müxtəlif komandalar tərəfindən işlənir. Hər bir qrup çatışmayan hissələri necə əldə edəcəyinə qərar verir: barter, ticarət, danışıqlar, komanda üzvlərinin mübadiləsi və ya sizin təsəvvürünüz nəyə qadirdirsə.
“Puzzle və Danışıqlar” komanda ilə işləmək bacarığını inkişaf etdirməyə və gücləndirməyə kömək edir, danışıq aparma bacarıqlarını təkmilləşdirir və liderlik keyfiyyətlərini müəyyənləşdirməyə kömək edir.
"Fotorobot"
Vaxt: 30 dəqiqə və ya daha çox.
Oyunçuların sayı: Qeyri-dəqiq (5 və yuxarı).
Qaydalar: Oyunçular iki komandaya bölünürlər və bir lider seçirlər. O öz növbəsində bir hekayə uydurur və iştirakçılara danışır. Bundan sonra aparıcı hər komandaya bir məhkəmə hakimi təyin edir və qalan oyunçular hadisənin şahidi olurlar.
Məhkəmə ekspertizası başlayır: ödənişsiz üz generatorundan istifadə edərək aparıcı əsas şübhəlinin portretini yaradır və onu yalnız şahidlərə göstərir. Onlar komanda tərəfindən edilən təsvirlər əsasında şübhəlinin portretini canlandırmağa çalışacaq rəssama bu üzü təsvir etməlidirlər. Yaradılmış üzə ən çox bənzəyən eskiz qalib gəlir.
Bu əyləncəli timbildinq oyunu komandayla işləmək bacarıqlarını təkmilləşdirir, iştirakçıların rəsm bacarıqlarını (və ya çatışmazlıqlarını) nümayiş etdirir və hər bir oyunçunun əhval-ruhiyyəsini yüksəldir.
"Sülh səfirləri"
Vaxt: 15 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 3 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Aparıcı oyunun hər bir iştirakçısı üçün təxmin edəcəyi bir ölkəni təyin edir. Sonra oyunçular növbə ilə çıxaraq və adını çəkmədən gizli ölkəni təsvir etməyə çalışırlar. Ən çox ölkəni təxmin edən qalib gəlir.
"Sülh səfirləri" komanda üzvlərinin ünsiyyət və yaradıcılıq bacarıqlarını nümayiş etdirməyə, coğrafi biliklərini genişləndirməyə kömək edəcək, həmçinin korporativ tədbirdə və ya iş fasiləsində əyləncəli vaxt keçirməyə zəmanət verəcək əla timbildinq oyunudur.
"People Bingo"
Vaxt: 30 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 3 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Bu timbildinq oyununun əsasını bütün dünyada məşhur olan Bingo təşkil edir. Sadəcə kartlardakı nömrələrin əvəzinə hər bir iştirakçının müsabiqə başlamazdan əvvəl birlikdə müəyyən edəcəyi qeyri-adi həyat vəziyyətləri təsvir olunacaq.
Oyun zamanı iştirakçılar bir dairə daxilində rəqiblərinin kartda təsvir olunan vəziyyətlə qarşılaşıb-qarşılaşmadığını soruşurlar. Kimsə "bəli" cavabını verirsə, sualı verən şəxs onunla birlikdə xananın üstündən xətt çəkir. Ənənəvi binqoda olduğu kimi şaquli, üfüqi və ya diaqonal olaraq üstündən xətt çəkilmiş ilk xananı toplayan qalib gəlir.
"People Bingo" birlikdə işlədiyimiz insanlar haqqında daha çox məlumat əldə etmək, onları yaxından tanımaq üçün əyləncəli bir oyundur.
Ofisdənkənar komandalar üçün onlayn oyunlar
"Emoji Hekayələri"
Vaxt: 10 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 3 nəfər
Qaydalar: Komanda lider təyin edir. O, hekayənin başlanğıcını maksimum altı emojidən ibarət ümumi söhbətdə yazır. Sonra iştirakçılar bir-bir hekayəni inkişaf etdirir, hekayənin mənasını itirməməsi üçün ona beş emoji əlavə edirlər. Oyun oyun iştirakçılarından biri hekayəni tamamlayana və ya komandanın fikirləri bitənə qədər davam edir.
"Beş klik"
Vaxt: 10 dəqiqə
Oyunçuların sayı: 3 nəfər və ya daha çox
Qaydalar: Tamamilə əlaqəli olmayan iki mövzu seçilir. Məsələn, Maykl Cekson və Nürnberq məhkəmələri. Oyunçuların vəzifəsi beş klikdən istifadə edərək Vikipediyadakı daxili keçidlər vasitəsilə bir mövzudan ikinciyə mümkün qədər tez bir yol tapmaqdır. Qələbə oyunun şərtlərini birinci yerinə yetirənə verilir.
Bu onlayn oyun komanda üzvlərini az tanınan mövzularla tanış edəcək və həmçinin tədqiqat bacarıqlarını möhkəmləndirməyə kömək edəcək.
"Çap yarışları"
Vaxt: bir dəqiqə
Oyunçuların sayı: 2 nəfər və ya daha çox.
Qaydalar: Bu onlayn oyun bir yazı sürəti yarışıdır. Yarışmaçılar pulsuz xidmətlərdən birini istifadə edərək bunu təşkil edə bilərlər. Turnir elan edildikdən sonra hər bir iştirakçı konkret tapşırığı yerinə yetirir və nəticələri ümumi söhbətdə digərləri ilə paylaşır. Təbii ki, ən sürətli olan qalib gəlir.
İştirakçıların komanda ruhunu hiss etmələri üçün siz oyunçuları komandalara bölə, ümumi tapşırığı yerinə yetirməyə və nəticələri ümumiləşdirməyə icazə verə bilərsiniz. Yaxşı və sürətli yazma bacarıqları hər hansı bir mütəxəssisin işində böyük bir müsbətdir.
"Göstər və söylə"
Vaxt: 5 dəqiqə və ya daha çox.
Oyunçuların sayı: 4 nəfər
Qaydalar: Ümumi video söhbətdə aparıcı hər bir iştirakçıdan bir dəqiqə ərzində öz otağında oyunçu üçün çox önəmli olan bir obyekti tapmağı xahiş edir. Sonra komandanın hər bir üzvünə seçilmiş əşya, onun sahibi üçün niyə vacib olduğu və onu necə əldə etdiyi barədə danışmaq üçün daha bir dəqiqə vaxt verilir.
Komanda qurma oyunları effektiv komandanın formalaşdırılmasında mühüm komponentdir; şirkətinizi və işçilərinizi əsl peşəkarlara etibar edin! Biz hər şeyi ən yüksək səviyyədə edəcəyik və işimizin nəticəsi çox çəkməyəcək!
Özünüz yaşayıb görün! ????
Contact us for detailed information
Ötən ilin bu vaxtlarından kriptovalyutalara sahib olan insanların sayı əvvəlki illərin üçdə biri (+37,8 faiz) qədər artıb. İndi hər 10 internet istifadəçisindən birindən çoxu kriptovalyutanın hansısa formasına sahibdir.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.