Мы всегда рады обсудить с вами ваш проект, идею или просто побеседовать.
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Сделай шаг на пути к новым знаниям и навыкам, которые откроет для тебя Школа Маркетинга Alpha-Omega!
Форма успешно заполнена, мы свяжемся с вами в ближайшее время
Onlayn və ənənəvi kanalların istifadəsində sürətli dəyişikliklər brendin tanınmasını, kəşfini artırmaq üçün də yeni üsullar tələb edir.
Potensial müştərilərin e-ticarət markanızı necə kəşf etdiyi və hər bir ən məşhur kəşf növünün ağızdan-ağıza qədər güclü etmək üçün şirkətinizi necə bazara çıxarmaq barədə ən son araşdırmalara baxacağıq.
16-64 yaş arası internet istifadəçilərinin yeni brendlər və məhsullar kəşf etmək üçün istifadə etdiyi ən məşhur 5 metod aşağıdakılardır.
1) Axtarış motorları
Hər 3 nəfərdən biri markaları axtarış motorları sayəsində kəşf edir. Buna görə SEO texnikindən düzgün istifadə etmək və açar sözlərə xüsusi diqqət yetirmək lazımdır. Düzgün qurulmuş texnik sayəsində potensial müştərilərin email məlumatlarını da əldə edə, satış gerçəkləşmədiyi zaman məhsul və ya xidmət haqqında email marketinqindən də istifadə edə bilərsiniz.
2) TV reklamları
Televiziya reklamçılığı geniş auditoriyaya çatmağa imkan verir, lakin bunun sizin hədəf auditoriyanız olduğuna əmin olmalısınız. Ortalama gündəlik televizor istehlakı dörd saatdan bir qədər çox olsa da, rəqəmlər yaşdan asılı olaraq geniş şəkildə dəyişir.Beləliklə, əgər əsas müştəriləriniz 50-dən yuxarıdırsa, TV onları mağazanıza baş çəkməyə sövq etmək üçün əla yoldur. Ancaq gənc aduditoriya üçün çox da effektli olmaya bilər. Gənc auditoriyaya tam şəkildə çatmaq üçün rəqəmsal reklamçılığa daha çox önəm verməlisiniz. Google-un araşdırması göstərir ki, rəqəmsal video reklamın bu qarışığa inteqrasiyası TV-yə baxmayanlara sərfəli şəkildə çatmağınıza kömək edə bilər.
3) Ağızdan-ağıza
Ağızdan-ağıza üsulu hələ də öz hegemonluğunu saxlayır. İnsanların daha çox dostlarının və ailəsinin tövsiyələrini brend məlumatının ən etibarlı mənbəyi kimi gördüyünü göstərməklə bunu təsdiqləyə bilərik. Araşdırmalara görə insanlar sosial mediadakı rəylər və tövsiylər sayəsində də brend ilə tanış olur.
4) Sosial media reklamları
İnsanlar nə qədər sosial media reklamlarından bezsələr də, bu üsul hələ öz effektivliyini itirməyib. Nəticə olaraq insanların 27.6%-i brendləri sosial media reklamları sayəsində tanıyır. Sosial media reklamları insanların diqqətini çəkməyə davam etmək üçün daha dinamik, fərdiləşdirilmiş və aktuallaşmış formaya gətirilir. Ona görə də sosial media reklam strategiyanızı hazırlayarkən bunu nəzərə alın.
5) Brend və məhsulun vebsaytları
İnsanların təxminən dörddə biri brendinizi veb saytınız vasitəsilə kəşf edir. Ola bilsin ki, bu, sizi axtarışda tapmağın, təsadüfi keçiddən saytınıza daxil olmağın və ya Google Shopping-də məhsulun üzərinə klikləməyin nəticəsidir. Sizi necə tapmalarından asılı olmayaraq, veb saytınızın onları qarşılaması, əlaqələndirməsi və onlara heç kimin edə bilməyəcəyi bir şeyi necə təmin edə biləcəyinizi nümayiş etdirməsi vacibdir.
Contact us for detailed information
Ни для кого не секрет, что обслуживание клиентов - одна из самых хромающих сфер в нашей стране. Собственно, а кто является клиетом? Покупатель, заказчик услуги, спонсор, работодатель и т. д. ⠀ Если у вас есть клиенты, значит есть и недовольства. А если есть недовольства, вы можете и должны с ними работать!
Onlayn və ənənəvi kanalların istifadəsində sürətli dəyişikliklər brendin tanınmasını, kəşfini artırmaq üçün də yeni üsullar tələb edir.