We are always happy to discuss with you your project, idea, or just have a heart-to-heart talk.
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Take a step towards new knowledge and skills that Alpha-Omega Marketing School is opening to you!
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Pandemiya dünyanın bir çox sənayesinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərərək fəlakətli itkilərə səbəb oldu. Bəzi müəssisələr bu iqtisadi təhlükədən sağ çıxmaq üçün öz əməliyyat modellərini uyğunlaşdırmağı və dəyişməyi öyrənsələr də, digərləri kütləvi yerdəyişmə və pozulmalarla üzləşmiş, bəzilərinin isə tamamilə bağlanmasına səbəb olmuşdur.
Pandemiyadan sonrakı dünyada isə nəinki sağ qalan, həm də inkişaf edən sənayelər var. Pandemiyadan sonra isə ən çox inkişaf edən 4 sənaye bunlardır:
1) Elektron Ticarət
Elektron ticarət təkcə biznesə pandemiyanın ağır mühitindən sağ çıxmağa imkan vermədi, həm də sahibkarlar üçün geniş imkanlara və fürsətlərə yol açdı. Pandemiyanın pik dövründə şirkətlər işçilərini azaldarkən Amazon 175.000 tərəfdaş işə götürdüyünü və işçilərin maaşını artırmaq üçün bu böhran zamanı 350 milyon dollar sərmayə qoyduğunu bildirdi. Bu, e-ticarət sayəsində mümkün olmuşdur.
2) Fast Food Satıcıları
Davamlı inkişaf göstərən sektorlardan biri də fast fooddur. Pandemiya fast food sənayesinin avtomatlaşdırılmış seçimləri, təmassız yemək çatdırılması xidmətlərini və müştəri təcrübəsini rahat və işlək edərək onlayn sifarişləri daha da populyar etdi.
3) Food Delivery - Yemək Çatdırılması
Food Delivery sənayesi davamlı gələcək üçün qida sənayesinin qlobal mənzərəsini dəyişdirəcək sürətlə dəyişir. Pandemiyadan əvvəl ekspertlər 2025-ci ilə qədər food delivery bazarının 200 milyard dollara çatacağını proqnozlaşdırmışdılar. Covid-19 zamanı isə bu sənaye gözləniləndən daha sürətli yüksəldi. Hətta 2021-ci ildə food delivery sənayesinin 150 milyard dollar dəyərində olduğu bildirildi.
Nəticədə pandemiya müştərilərə food delivery-nin üstünlüklərini yaşamağa imkan verdi.
4) Virtual Events - Virtual Tədbirlər
Virtual tədbirlər pandemiya zamanı şirkətlər üçün xoş bir mərkəz idi. Bu, görüşlərin və konfransların biznes əməliyyatlarını dayandırmadan uzaqdan keçirilməsinə imkan verdi. Pandemiyadan sonra şirkətlər yavaş-yavaş üz-üzə tədbirlərə keçsələr də, virtual təbdirlərdə, görüşlərdə hələ də mövcud olacaq və hibrid modelin inkişafı ilə davam edəcək.
İş dünyası, sənayesi yavaş-yavaş pandemiyadan sonrakı dünyaya keçir. Yeni biznes modelləri ortaya çıxdıqca hansı sənayenin aktuallığını qoruyub saxladığı və hansının azaldığı barədə xəbərdar olmaq vacibdir. Günün sonunda məqsəd nəinki sağ qalmaq, həm də qlobal bazarın trendlərinə, istəklərinə uyğun formada böyüməkdir. Burada isə xüsusi olaraq qeyd olunan biznesləri nəzərdən keçirin, çünki onlar böyümə və inkişaf üçün ən böyük imkanları nümayiş etdirmiş sənayelərdir.
Contact us for detailed information
Pinterest yeni məhsul və xidmətlər kəşf etmək istəyən istehlakçılar üçün ən populyar sosial media platformalarından biri olsa da, əksər brendlər platformanı strategiyalarına daxil etmirlər.
İnternetin sürətli inkişafı həyatımızda bir çox yeniliklərə səbəb oldu. Bunlardan biri də rəqəmsal marketinqdir. Rəqəmsal marketinq internet üzərindən aparılan marketinq növüdür və özünü bir çox formada göstərir. Bunlara SMM, SEO, SEM, email marketinq, remarketinq, kontent marketinq, e-ticarət, displey reklamlar və s. aiddir. Ənənəvi marketinq isə marketinq fəaliyyətinin ənənəvi şəkildə, yəni qəzet, televiziya, radio, jurnal və s. vasitəsilə həyata keçirildiyi marketinq sahəsidir.