We are always happy to discuss with you your project, idea, or just have a heart-to-heart talk.
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Take a step towards new knowledge and skills that Alpha-Omega Marketing School is opening to you!
The form has been successfully submitted, we will contact you shortly
Nabat Talks yalnız yerli şirkətlərlə deyil, həmçinin xarici şirkətlərlə də əməkdaşlıq edir. Qazaxıstandan gələn sahibkarlar qrupu ilə yerli biznes və biznes sahibkarlarına tanış olmaq fürsəti yaratdıq.
Bir neçə gün ərzində xarici qonaqlarımızı Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişafına yönəlmiş investisiya imkanlarının artırılması və iki dövlət arasında iqtisadi əməkdaşlığın qurulması məqsədilə yerli istehsal sahələri, onların istehsal prosesi və kiçik bizneslərlə yaxından tanış etdik.
Təşkil etdiyimiz netvorkinq səhər yeməyində isə bir çox yerli sahibkarlarla, xüsusilə Nabat Talks üzvləri ilə yeni əlaqələr, tanışlıqlar yaradıldı. Netvorkinq zamanı bizim milli adət-ənənələrimizlə və yeməklərimizlə qonaqlarımızı tanış etdik, maraqlı oyunlar oynayaraq onlara ölkəmizi təmsil edən hədiyyələr qazandırdıq.
Bu görüşlər sayəsində artıq yerli sahibkarlarla, bir sıra fabrik və zavodlarla əməkdaşlıqlar qurulub. Hətta növbəti aylarda müqavilələr imzalanacaqdır. Bununla belə, xarici sahibkarlar milli kiçik bizneslərə də dəstək oldular.
Contact us for detailed information
Motivasiyalı komandaya sahib olmaq biznesinizin uğurunun vacib hissəsidir. Biznesiniz yalnız o halda inkişaf edə bilər ki, hər gün öz vizyonunuzu həyata keçirmək üçün etibar etdiyiniz insanlar öz üzərinə düşəni düzgün və həvəslə yerinə yetirsinlər. Komandanızı motivasiya etməyin beş əsas şərti biznesiniz üçün aydın məqsədlər qoymaq və onları komanda üzvlərinə çatdırmaq, komandanızla daimi ünsiyyəti təşviq etmək, komanda işinə cəlb etmək, kollegial və mehriban ofis mühitini formalaşdırmaq və işçilərinizin dəyərli olduqlarını hiss etməsi üçün müsbət rəy təmin etməkdir.
Sirr deyil ki, müştəri xidməti ölkəmizdə ən çox şikayət olunan sahələrdəndir.⠀ Ümumiyyətlə, müştəri kimdir? Alıcı, xidmət sifarişçisi, sponsor, işəgötürən və sair.⠀ Müştəri varsa, şikayətlər də var. Şikayətlər varsa, onlarla işləmə bacarığınız olmalıdır.⠀